Employer Branding έρευνα: παράγοντες ελκυστικότητας ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ και οι επιπτώσεις στους εργαζομένους

Το Εργαστήριο Έρευνας και Ανάπτυξης Στρατηγικής Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων και Εργασιακών Σχέσεων, του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, υλοποιεί έρευνα  στο πεδίο του Employer Branding (διαμόρφωση εταιρικής εικόνας ως εργοδότη επιλογής) με στόχο την μελέτη των παραγόντων ελκυστικότητας των εταιριών και την ανάλυση των επιπτώσεων της στρατηγικής Employer Brand α) στους φοιτητές και νέους αποφοίτους και β) στους εργαζόμενους.

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στην έρευνα, που αποτελεί μέρος διδακτορικής διατριβής, στην οποία συμμετέχει και το Γραφείο Διασύνδεσης του ιδρύματος,  συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο που ταιριάζει με το προφίλ σας, σε μόλις 5’-10’.

Η ανωνυμία σας διαφυλάσσεται απόλυτα καθώς από κανένα πεδίο των απαντήσεών σας δεν μπορεί να προκύψει η ταυτότητά σας.

Επιλέξτε το ερωτηματολόγιο που ταιριάζει στο προφίλ σας και απαντήστε:

·     Ερωτηματολόγιο εργαζομένων (ελληνική έκδοση)

https://forms.gle/QTBjg5bYnQKtGxJc7

 

·    Ερωτηματολόγιο εργαζομένων (αγγλική έκδοση)

https://forms.gle/i6BJ9vRyE2FY6oqJ9

 

·    Ερωτηματολόγιο προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών και νέων αποφοίτων (καθόλου ή έως 2 έτη, συναφή με τις σπουδές, εργασιακή εμπειρία)

https://forms.gle/scjFPzjMCoAP19ZZ9

 

Παραλαβή δεδομένων σε εξέλιξη